fbpx
Skip to main content

5+4 Valentine’s digital tips που θα αγαπήσουν οι πελάτες σας

WRITTEN ON 27 January 2017

Τί γιορτάζουμε σε λίγες μέρες; Την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου! Πλησιάζει η γιορτή των ερωτευμένων και η δική σας ευκαιρία να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Λουλούδια, γλυκά και δώρα έχουν την τιμητική τους.

Αν ρίξετε μια ματιά στο Google Trends, θα δείτε ότι οι περισσότεροι καταναλωτές έχουν ήδη αρχίσει από τον Ιανουάριο να ψάχνουν δώρα για το άλλο τους μισό, ενώ η ζήτηση για ορισμένες υπηρεσίες και προϊόντα κυριολεκτικά εκτοξεύεται! Το κλειδί για την επιτυχία είναι ο σωστός και έγκαιρος προγραμματισμός της digital marketing στρατηγικής σας. Εμείς «μοιράζουμε αγάπη» προτείνοντας κάποιες ιδέες που θα κάνουν τους πελάτες σας να πουν τις πολυπόθητες τρεις μαγικές λεξούλες στο brand σας “I Love You”.

Social Media, spread the love

 Πού συχνάζει η πλειοψηφία των πελατών; Στα social media! Ενημερώστε τους πελάτες σας μέσω Facebook, Twitter, Instagram, Google + για τις “ερωτεύσιμες” υπηρεσίες και προϊόντα σας. Hashtags στο πνεύμα των ημερών, ιδέες για διαγωνισμούς και η σημασία των Facebook Ads και Βoosted posts είναι μόνο η αρχή. Τί περιμένετε;

  • «Στολίστε» το profile και τα post σας

    Πώς; Προσθέστε emoticons στα post σας - οι καρδούλες, τα λουλούδια, οι φιόγκοι, τα gift boxes είναι σχετικά με το πνεύμα των ημερών και άκρως κατάλληλα. Μια άλλη ιδέα είναι να αλλάξετε cover, να ανεβάσετε εικόνες πιο «εορταστικές» ή φωτογραφίες και από τον ίδιο το χώρο σας, εφόσον κάνετε κάποια αλλαγή. Μην ξεχνάτε τη δυναμική των Facebook οffers - μπορεί να έχουν την μορφή post, αλλά εάν κάποιος δηλώσει ενδιαφέρον για ένα offer, λίγες μέρες πριν λήξει θα του έρθει notification με υπενθύμιση για την προσφορά σας. Μη παραλείψετε να χρησιμοποιήσετε λέξεις που ψάχνει ο κόσμος στην αναζήτηση εντός των social media - όπως «δώρα για εκείνον», «γλυκά αγίου βαλεντίνου», «ιδέες για του αγίου Βαλεντίνου» κι άλλες “hot” λέξεις των ημερών. Με αυτό τον τρόπο θα σας βρουν ευκολότερα δυνητικοί πελάτες που ψάχνουν το τέλειο δώρο για το άλλο τους μισό!

  • Όλοι αγαπούν τα Hashtags και τους διαγωνισμούς

    Σκεφτείτε ιδέες για να αυξήσετε το engagement και το word of mouth με το κοινό σας, όπως διαγωνισμούς με call to action για να μοιραστούν ιστορίες, όπως για παράδειγμα πώς γνώρισαν το ταίρι τους. Τα hashtags θα καθοδηγήσουν τους πελάτες που έψαχναν κάτι σχετικό με εσάς, να ανακαλύψουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το #valentinesday2017, #valentinesgifts ή το #valentines - λέξεις που προσφέρουν δυναμική και μεγάλο visibility στα social media. Μη το παρακάνετε και προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε hashtag σχετικά με την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.Η Ryanair έχει τρέξει στο παρελθόν διαγωνισμό με hashtag #loveRyanair, όπου καλούσε τα ζευγάρια να δημοσιοποιήσουν φωτογραφίες τους, να διαλέξουν τον ιδανικό ρομαντικό προορισμό τους και να μπουν στην κλήρωση για δωρεάν ταξίδι. Εσείς;

  • Social Media Ads: Τί ξέρετε για αυτά;

    Τα ενοποιημένα πλέον, Facebook και Instagram Ads, είναι το κατάλληλο εργαλείο που σας επιτρέπει να διαφημιστείτε στοχευμένα. Πώς; Διαλέγοντας το κοινό που θέλουμε να δει την καμπάνια μας. Για παράδειγμα, ένα δείπνο σε ένα ήσυχο και ακριβό εστιατόριο απευθύνεται κυρίως σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας. Ξέρουμε τί σκεφτήκατε και έχετε δίκιο. Μπορείτε να προωθήσετε τα προϊόντα και υπηρεσίες σας σε αυτούς που ενδιαφέρονται, έψαχναν ή τους ταιριάζει περισσότερο. Και πολύ καλά θα κάνετε! Μια άλλη ιδέα, είναι η προώθηση προσφορών μέσω των Facebook boosted posts, που θα σας φέρουν πίσω ένα ευρύ φάσμα audience – το κοινό θα δει την διαφήμισή σας, ξανά και ξανά! Είστε έτοιμοι να «κλέψετε» τις καρδιές των πελατών σας;

Μη ξεχάσετε το Google AdWords

Ο λόγος που οι καμπάνιες διαφήμισης στο Google AdWords είναι τόσο δημοφιλείς, είναι γιατί σας επιτρέπουν να διαφημιστείτε στοχευμένα στο κοινό που ψάχνει κάτι σχετικό με εσάς στα αποτελέσματα αναζήτησης στο Google. Επιστρατεύστε λοιπόν το Google AdWords για να επιτύχετε short term success στις “V-day” marketing campaigns σας. Το σημαντικότερο κομμάτι στο AdWords είναι η εύρεση και χρήση keywords που χρησιμοποιούν συνήθως οι καταναλωτές όταν ψάχνουν δώρο για το ταίρι τους, για παράδειγμα “δώρα αγίου Βαλεντίνου”, “άγιος Βαλεντίνος, “ρομαντικό δείπνο”, “δώρα για ερωτευμένους”, και “μενού αγίου Βαλεντίνου”.

Δώστε έμφαση στο E-mail Marketing

Πώς λοιπόν το εργαλείο αυτό θα ενισχύσει τις προωθητικές σας ενέργειες; Αν έχετε ένα e-commerce site ή δέχεστε κρατήσεις για το εστιατόριο ή το ξενοδοχείο σας, σίγουρα θα έχετε συγκεντρώσει τα email των άμεσα ενδιαφερόμενων. Μένει μόνο να τους ενημερώσετε. Παράλληλα μέσω εργαλείων tracking, που προσφέρουν οι περισσότερες πλατφόρμες e-mail marketing όπως το Mailchimp, μπορείτε να εντοπίσετε ποιοι άνοιξαν τα email, αν επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα σας και τί ενέργειες έκαναν σε αυτή. Μην παραλείψετε λοιπόν να προωθήσετε τις προσφορές, τα εορταστικά πακέτα σας, αλλά και εφόσον υπάρχουν gift guides για του Αγίου Βαλεντίνου, απευθείας στο mail του κοινού σας. Για παράδειγμα, η Τravel Αgency, Sykes Cottage, έστειλε newsletter που προσέφερε μια 3ήμερη διαμονή για του Αγίου Βαλεντίνου από £113.

- Φροντίστε το newsletter να εμφανίζεται mobile friendly σε κινητά. Responsive, responsive, responsive! Πολύ μεγάλο ποσοστό των χρηστών ανοίγουν τα email τους μέσω smartphone.
- Το θέμα του newsletter σας να είναι σύντομο και περιεκτικό, όχι παραπάνω από 5-6 λέξεις, ενώ μπορεί να περιέχει και κάποιο σχετικό emoticon.

Μεταμορφώστε το Website σας

Επιλέξτε ένα νέο, άκρως ερωτεύσιμο φόντο, μια εικόνα για slider ή banner, ώστε να είστε στο πνεύμα και να προωθήσετε καλύτερα τα προϊόντα σας. Χρησιμοποιήστε κόκκινο και ροζ χρώμα, τριαντάφυλλα, καρδούλες κι οτιδήποτε θεωρήσετε πως θα εμπνεύσει τους πελάτες σας και θα ταιριάξει καλύτερα στο χαρακτήρα και το ύφος της επιχείρησής σας. Εάν έχετε e-shop, θα σας προτείναμε να δημιουργήσετε μια ξεχωριστή κατηγορία που να αφορά τον Άγιο Βαλεντίνο και τις προσφορές ή τις προτάσεις σας για δώρα. Με αυτό τον τρόπο θα καθοδηγήσετε τους πελάτες σας να βρουν αυτό που ψάχνουν, χωρίς πολλά κλικς. Η βρετανική εταιρεία Debenhams, είχε δημιουργήσει στην ιστοσελίδα της μια ξεχωριστή κατηγορία “Gifts Designed for Love” όπου πρότεινε πολλές ιδέες δώρων «for him & her».

Extra tips για να ξεχωρίσετε

  • Σχεδιάστε αποκλειστικές προσφορές και εορταστικά πακέτα για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Κάντε τους πελάτες σας να νιώσουν μοναδικοί! Πώς; Με εκπτώσεις online, promo coupons, special limited time offers που θα τρέχουν αποκλειστικά για συγκεκριμένες μέρες, κάνοντας τους ένα δώρο ή ακόμα χαρίζοντας τους τα μεταφορικά!

  • Για να επιτύχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα χρησιμοποιώντας το Facebook Ads και Google AdWords, θα πρέπει να σχεδιάσουμε και να ενεργοποιήσουμε τις καμπάνιες μας τουλάχιστον 15 ημέρες πριν την μέρα του Άγιου Βαλεντίνου, ώστε να προλάβει να γίνει το μέγιστο δυνατό reach. Ξεκινήστε όσο προλαβαίνετε!

  • Gifts for everyone! Καθοδηγήστε το κοινό σας τους να κάνει τις αγορές του, δημιουργώντας ένα special gift guide με προτάσεις «για εκείνον και εκείνη». Υπάρχουν πολλοί που είναι αναποφάσιστοι ή αφήνουν τα ψώνια τους για τελευταία στιγμή. Σίγουρα αυτή η ενέργεια θα τους βγάλει από μεγάλο κόπο και χάσιμο χρόνου.

  • Δώστε έμφαση στις λεπτομέρειες! Να προσέχετε τις ώρες που στέλνετε newsletters, κάνετε publish post, καθώς και τη συχνότητά τους. Μην υπερβάλλετε και μην γίνετε ενοχλητικοί. Η κατηγορία Insights των social media θα σας βοηθήσει να ανακαλύψετε ενδιαφέροντα στατιστικά για την στρατηγική σας.

  • Στείλτε τα newsletter σε σωστή χρονική στιγμή - τουλάχιστον 5-6 μέρες πριν τις 14 Φλεβάρη. Τί θα κερδίσετε; Θα αποφύγετε να δυσαρεστήσετε τους πελάτες που δεν υπολόγισαν ότι θα πρέπει να αγοράσουν 2-3 μέρες νωρίτερα, ώστε να φτάσει στην ώρα του το προϊόν.

Όποια digital marketing στρατηγική κι εάν επιλέξετε, σιγουρευτείτε να είστε ευδιάθετοι, δημιουργικοί, ρομαντικοί, με ξεκάθαρο περιεχόμενο και πολλές εκπλήξεις για τους ερωτευμένους πελάτες σας. Εσείς ετοιμάσατε την “Bαλεντινιάτικη” digital marketing στρατηγική σας;

Έχετε απορίες; Ενδιαφέρεστε να συνεργαστείτε μαζί μας; Ελάτε να γνωριστούμε. Τί περιμένετε; Κάντε το πρώτο βήμα και επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της online φόρμας μας εδώ ή τηλεφωνικά στο 211 800 7357.