
#Easter2017: Digital tips που θα σας κάνουν να ξεχωρίσετε
Λαγουδάκια, αυγά, λαμπάδες, τσουρεκάκια... έχουν αρχίσει ήδη να εμφανίζονται. Το Πάσχα πλησιάζει, είναι γεγονός! Καταστήματα παπουτσιών, παιχνιδιών, ζαχαροπλαστεία, εστιατόρια και ξενοδοχεία έχουν την τιμητική τους. Μήπως ήρθε η στιγμή να δώσετε τον καλύτερό σας εαυτό; Εμείς θα σας προτείνουμε μερικές digital...και όχι μόνο ιδέες, προκειμένου να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να αποκτήσετε κοινό που θα επιστρέψει σε εσάς και...μετά το Πάσχα.
1) Διαμορφώσατε το website σας;
Δημιουργήστε εύθυμη διάθεση στους πελάτες σας, «διακοσμώντας τη βιτρίνα» του e-shop σας. Χρησιμοποιήστε φωτογραφίες με πασχαλινό design στο website σας, αλλά και στα social media που χρησιμοποιείτε. «Στολίστε» την ιστοσελίδα σας με κουνελάκια, αυγά ή λαμπάδες. Τί θα κερδίσετε; Πολλοί από τους πελάτες σας θα ενημερωθούν ότι έχετε αρχίσει να προωθείτε τα πασχαλινά πακέτα σας, ενώ η δημιουργικότητά σας θα σας κάνει να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές σας. Φροντίστε στην αρχική σελίδα να φαίνονται ξεκάθαρα οι προσφορές σας ή δημιουργήστε μια συγκεκριμένη κατηγορία «πασχαλινών προσφορών». Αναλογιστείτε τις ανάγκες των καταναλωτών αυτή την περίοδο και προωθήστε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που χρειάζονται. Μια άλλη ιδέα είναι να χρησιμοποιήσετε εκπτωτικά κουπόνια, όπως “Easter2017” παρέχοντας μια μικρή έκπτωση ή δωρεάν μεταφορικά στο κοινό σας – ένα επιπλέον κίνητρο για να ολοκληρώσει κάποιος χρήστης την αγορά του και να μην περιοριστεί στο να προσθέσει απλά ένα προϊόν στο καλάθι του!
2) It’s the social media era!
Τα social media αποτελούν το ιδανικό κανάλι για να επικοινωνήσετε με τους followers σας. Μην ξεχνάτε, οι περισσότεροι καταναλωτές κάνουν έρευνα αγοράς πριν ψωνίσουν, ενώ πολλοί έχουν παρακινηθεί από social media ads για να προβούν σε μια αγορά. Δημιουργήστε post με έντονο call to action, για παράδειγμα μια δελεαστική εικόνα που όταν την πατήσει ο χρήστης κάνει redirect στο e-shop σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να δημιουργήσετε Facebook offers – κύριο χαρακτηριστικό τους είναι ότι προωθούν τις προσφορές για περιορισμένο χρόνο. Δημιουργήστε ένα «έξυπνο» offer, που θα δελεάσει το κοινό, για να αυξήσετε τις κρατήσεις ή τις πωλήσεις σας.
Extra Tip: Μπορείτε να δημιουργήσετε έναν πασχαλινό διαγωνισμό στο Facebook, ζητώντας στους χρήστες να κάνουν like & share για να κερδίσουν ένα δώρο, για παράδειγμα ένα ταξίδι για δύο άτομα.
3)EGG..citing blog!
Το Blog και το concept του fresh content, αυξάνει το traffic της ιστοσελίδας, σας ανεβάζει στις μηχανές αναζήτησης και ενισχύει τις σχέσεις με τους πελάτες σας. Αν έχετε e-commerce, μια ιδέα είναι να δημιουργήσετε έναν οδηγό για πασχαλινές αγορές για τους φίλους, συγγενείς, μα πρωτίστως για τους νονούς και τις νονές! Εάν έχετε ταξιδιωτικό γραφείο μπορείτε να προτείνετε ιδέες για εξορμήσεις, ενώ εάν έχετε εστιατόριο μπορείτε να ενημερώσετε τους πελάτες για το νηστίσιμο μενού. Τέλος, οι ξενοδόχοι μπορούν να δημιουργήσουν έναν οδηγό για τα έθιμα ή τα δρώμενα της περιοχής, που θα απολαύσει ο επισκέπτης κατά την διαμονή του. Ό,τι και να επιλέξετε, δημιουργήστε πασχαλινό περιεχόμενο και επιλέξτε θέμα με απήχηση στο κοινό. Μπορείτε να συμβουλευτείτε το GoogleTrends, για να ανακαλύψετε τί αναζητούν οι χρήστες το Πάσχα και να το ενσωματώσετε στο blog σας!
4) Newsletter στείλατε;
Μείνετε engaged με τους subscribers σας στέλνοντας ευχητήριες πασχαλινές κάρτες ή προσφορές τελευταίας στιγμής. Το Πάσχα πολλές οικογένειες σχεδιάζουν μικρές εξορμήσεις. Αν έχετε ξενοδοχείο, ταξιδιωτικό πρακτορείο ή είστε μια αεροπορική εταιρεία, μπορείτε να σχεδιάσετε ειδικά πασχαλινά πακέτα και να τα προωθήσετε μέσω newsletter. Εάν ο στόχος σας είναι να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, δημιουργήστε email campaigns με πασχαλινές προσφορές και promotions. Ορίστε limited edition products, τα οποία θα πουλάτε μόνο για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα σε προσφορά, όπως παιδικά παπούτσια. Με αυτό τον τρόπο θα κάνετε reach περισσότερους καταναλωτές, οι οποίοι θα αισθανθούν ότι έχουν ανακαλύψει μια μεγάλη ευκαιρία που δεν πρέπει να χάσουν! Δεν χρειάζεται να πουλάτε σοκολάτες και λαμπάδες για δημιουργήσετε ένα πετυχημένο «πασχαλινό» newsletter. Μπορείτε εύκολα να τροποποιήσετε τα newsletter σας για να δηλώσει την έναρξη της άνοιξης, που συμπίπτει με το Πάσχα.
Tip: Χρησιμοποιήστε δελεαστικούς τίτλους και φροντίστε το κείμενο σας να είναι ευανάγνωστο.
5) Μην παραλείψετε το Google AdWords!
Οι στοχευμένες short term campaigns του Google AdWords, είναι μια ιδανική επιλογή για να διαφημίσετε τις πασχαλινές προσφορές σας. Οι διαφημίσεις σας θα γίνουν viral σε νέο κοινό που αναζητά κάτι σχετικό με εσάς, ενώ θα εμφανιστούν στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης. Εκμεταλλευτείτε αυτή την ευκαιρία και διαφημίστε το ζαχαροπλαστείο σας, το ξενοδοχείο σας ή την επιχείρησή σας. Χρησιμοποιήστε τα πιο δημοφιλή keywords που αναζητούν οι χρήστες και ενσωματώστε τα στις campaigns σας. Για παράδειγμα, «πάσχα 2017», «προσφορές για πάσχα 2017», «πακέτα διακοπών πάσχα 2017», «προορισμοί για πάσχα», «πασχαλινά δώρα» και άλλα. Μια εικόνα είναι ίση με χίλιες λέξεις! Δημιουργήστε banner με πασχαλινό περιεχόμενο και σχεδιάστε ένα κουμπί «το θέλω», που θα «κλικάρουν» οι χρήστες για να μεταφέρονται στην ιστοσελίδα σας και να προβαίνουν σε αγορά.
Μια σωστά σχεδιασμένη πασχαλινή campaign θα σας φέρει EGG...cellent αποτελέσματα! Website, Social Media, Email Marketing ή Google AdWords; Ό,τι και να επιλέξετε, φροντίστε να δημιουργήσετε «φρέσκο» και ξεκάθαρο περιεχόμενο που θα προσελκύσει νέους πελάτες. Σκεφτείτε τις ανάγκες των καταναλωτών και προσφέρετε έτοιμες λύσεις που θα τους βγάλουν από τη δύσκολη θέση να επιλέξουν, ειδικά όσους αφήνουν τα ψώνια ή τις διακοπές τους για τελευταία στιγμή.
Έχετε απορίες; Ενδιαφέρεστε να συνεργαστείτε μαζί μας; Ελάτε να γνωριστούμε. Τί περιμένετε; Κάντε το πρώτο βήμα και επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της online φόρμας μας εδώ ή τηλεφωνικά στο 211 800 7357.