
8 Xmas digital hacks που θα ζηλέψει...και ο Άγιος Βασίλης!
1) Κάντε το brand σας…γιορτινό!
Δημιουργήστε εύθυμη διάθεση στους πελάτες σας, στολίζοντας τη «βιτρίνα» του e-shop σας. Χρησιμοποιήστε φωτογραφίες με χριστουγεννιάτικο design στο website σας αλλά και στα social media που χρησιμοποιείτε. Αλλάξτε τη φωτογραφία του εξωφύλλου, την φωτογραφία profile ή χρησιμοποιήστε περισσότερο το κόκκινο χρώμα που θυμίζει γιορτές. Μια άλλη ιδέα είναι να αναδιαμορφώσετε το λογότυπό σας, ώστε να ταιριάζει κι αυτό στο πνεύμα των ημερών.
2) Δώστε έμφαση στο e-shop!
Το e-shop σας θα πρέπει να είναι ανανεωμένο και να αντικατοπτρίζει το κλίμα των ημερών. Θυμηθείτε ότι η πρώτη εντύπωση είναι αυτή που μετράει, για αυτό το e-shop σας συνίσταται να είναι απλά δομημένο και να προσφέρει στον πελάτη αυτό που επιθυμεί με τα λιγότερο δυνατά clicks. Μία ιδέα είναι να δημιουργήσετε Gift Boxes. Τα Gift Boxes προσφέρουν έτοιμες προτάσεις όπως δώρα για εκείνον ή εκείνη, για τα παιδιά κλπ. Ενώ μπορούν να ομαδοποιηθούν ανάλογα με την τιμή ή τα ενδιαφέροντα. Mία άλλη εναλλακτική είναι να προσφέρετε Promo Coupons. Τί σημαίνει αυτό; Εάν, για παράδειγμα, ο πελάτης σας γνωρίζει ότι παρέχετε δωρεάν μεταφορικά κάθε Κυριακή με κάποιο κουπόνι, θα προτιμήσει να περιμένει και να αγοράσει εκείνη την ημέρα. Στην ουσία του κάνετε “prompt” να επιλέξει εσάς έναντι του ανταγωνισμού.
3) Facebook boosted posts ή social media ads;
Ποια η διαφορά τους; Το boosted post είναι ένα post σαν όλα τα υπόλοιπα και στόχος του είναι να αποκτήσει top reach, δηλαδή να μάθει όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος αυτό που θέλετε να προωθήσετε. Το ad έχει διαφορετικό στόχο. Το χρησιμοποιούμε για visibility στοχευμένα, διαλέγοντας το κοινό που θέλουμε να δει τη διαφήμισή μας, π.χ. μια αντιγηραντική κρέμα ματιών είναι σημαντικό να στοχεύσει σε μεγαλύτερες ηλικίες και κυρίως σε γυναίκες. Ας μην ξεχνάμε και τις δυνατότητες διαφήμισης που προσφέρει το Instagram. Διαφημίσεις με βίντεο, με φωτογραφίες, με εναλλασσόμενες εικόνες ή σε πλήρη οθόνη στα Instagram Stories; Εσείς γνωρίζατε ότι το 75% των Instagram χρηστών, που έχουν δει ένα Instagram Ad, θα μεταβεί σίγουρα στο e-shop σας και θα προβεί σε αγορές; It’s your time to shine!
4) Επιστρατεύστε το Google AdWords
Ένας από τους καλύτερους τρόπους να προβάλετε στοχευμένα την επιχείρησή σας online είναι η Google AdWords διαφήμιση. Το σημαντικότερο κομμάτι στο AdWords είναι η εύρεση και χρήση keywords που ψάχνουν συνήθως οι καταναλωτές όταν πραγματοποιούν αγορές, για παράδειγμα "Χριστουγεννιάτικα δώρα", "χριστουγεννιάτικες προσφορές". Μην ξεχνάτε ότι για να πετύχουν αυτές οι διαφημίσεις θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένες για μεγάλο χρονικό διάστημα - γύρω στις 20 ημέρες- κι όχι για 2-3 μέρες. Ο λόγος είναι για να προλάβει να γίνει reach και να τις δει όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος.
5) Στο Email Marketing λέμε…ΝΑΙ
Το email marketing είναι απαραίτητο για την επιτυχία μίας χριστουγεννιάτικης digital καμπάνιας. Το 43% των marketing experts, συμφωνεί ότι το email marketing είναι πολύ σημαντικό κανάλι για τη δημιουργία πρόσθετων πωλήσεων κατά την περίοδο των Χριστουγέννων και ότι επηρεάζει τουλάχιστον το 10% των συνολικών πωλήσεων. Χτίστε εμπιστοσύνη με στοχευμένα email, χρησιμοποιώντας στοιχεία που προσφέρουν τα analytics και που ταιριάζουν με τις ανάγκες των πελατών σας. Προτού ξεκινήσετε τον προγραμματισμό των newsletters σας, αναλύστε τα insights των περσινών χριστουγεννιάτικων καμπανιών. Ποια προϊόντα είχαν το μεγαλύτερο CTR; Ποια έφεραν μεγαλύτερο ROI; Ποιες καμπάνιες οδήγησαν σε περισσότερα subscriptions; Στη συνέχεια, προγραμματίστε τα newsletters ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Το ιδανικό θα ήταν από 1 έως 4 την εβδομάδα.
6) Blog Post – Shop Guide
Οι ειδικοί συμφωνούν, το blog είναι το κατάλληλο εργαλείο για να κερδίσετε τη μάχη του content marketing. Και ο λόγος; Το blog θα αυξήσει το traffic, θα επεκτείνει το audience, θα βελτιώσει το engagement και θα σας επιτρέψει να στείλετε το δικό σας μήνυμα στο χώρο. Χρησιμοποιήστε υπέρ σας το blog σας δημιουργώντας ένα gift guide που θα βοηθήσει τους πελάτες σας να διαλέξουν το κατάλληλο δώρο. Το σημαντικότερο σε αυτή τη διαδικασία είναι να χρησιμοποιήσετε λέξεις-κλειδιά που έχουν απήχηση στο κοινό για παράδειγμα “Christmas gifts”, “gift sets” ή «δώρα για όλους», αλλά και να προσθέσετε links των προϊόντων που προωθείτε. Τί θα κερδίσετε; Οι πελάτες σας δε θα ψάχνουν ατελείωτες ώρες να βρουν στο e-shop τα προϊόντα που προτείνετε.
More Tips
7) Φτιάξτε το τέλειο λεκτικό
Μην παραλείψετε τις “hot” λέξεις των ημερών όπως “Christmas”, «Χριστούγεννα», για να γνωρίζει ο ο ενδιαφερόμενος καταναλωτής πως το deal αφορά αποκλειστικά τις γιορτές. Παράλληλα, οι λέξεις αυτές έχουν δυναμική που προσφέρει visibility. Τοποθετώντας ένα hashtag μπροστά τους, θα κερδίσετε νέους πελάτες που σας βρήκαν τυχαία ψάχνοντας κάτι παρόμοιο στα social media.
8) Φύλαγε το απόθεμά σου, να’χεις το μισό
Συμβουλή, μην προγραμματίζετε καμπάνιες αν δεν έχετε αρκετό απόθεμα! Θα χάσετε την αξιοπιστία σας και σίγουρα θα δυσαρεστήσετε τους πελάτες σας! Οι χριστουγεννιάτικες αγορές κινούνται με πυρετώδεις ρυθμούς και σε καμία περίπτωση δε θα θέλατε να βρεθείτε σε δυσάρεστη θέση.
Εσείς είστε έτοιμοι να υποδεχτείτε τα Χριστούγεννα;
Η περίοδος των γιορτών είναι πραγματικά η κατάλληλη ευκαιρία για να αυξήσετε τις διαδικτυακές πωλήσεις σας, αλλά και το πελατολόγιό σας! Μη ξεχνάτε ότι προτού προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια θα πρέπει να έχετε καταστρώσει πρώτα μια marketing στρατηγική που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της επιχείρησής σας και των πελατών σας. Όποιο tip και να διαλέξετε θυμηθείτε να είστε αυθεντικοί, γιορτινοί, ευδιάθετοι και να εμπνέετε τους αγοραστές. Φέτος στο χριστουγεννιάτικο to do list σας προσθέστε την ευκαιρία να αναδειχθείτε! Και Καλά Χριστούγεννα!
Έχετε απορίες; Ενδιαφέρεστε να συνεργαστείτε μαζί μας; Ελάτε να γνωριστούμε. Τί περιμένετε; Κάντε το πρώτο βήμα και επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της online φόρμας μας εδώ ή τηλεφωνικά στο 211 800 7357.