3 + 2 λόγοι για να χρησιμοποιήσετε Google AdWords

WRITTEN ON 14 March 2017

To digital marketing έχει κυριαρχήσει τα τελευταία χρόνια, ενώ πολλές επιτυχημένες επιχειρήσεις, οφείλουν την άνοδό τους σε εργαλεία διαφήμισης της Google, όπως το Google AdWords. Ερωτήσεις όπως «Γιατί να χρησιμοποιήσω AdWords;» ή «Πόσο θα μου κοστίσει;» είναι αρκετά συχνές στο Google Search. Τί σημαίνει αυτό; Πολλοί marketers και επιχειρηματίες γνωρίζουν την υπηρεσία, αλλά δεν είναι σίγουροι εάν και κατά πόσο ταιριάζει στην επιχείρησή τους. Είστε κι εσείς μέσα σε αυτούς;

 Για να κατανοήσουμε την σημασία του AdWords, αρκεί να αναλογιστούμε πως το 86% των καταναλωτών χρησιμοποιεί το Google Search για να αναζητήσει μια τοπική επιχείρηση, από ένα ζαχαροπλαστείο κοντά στο σπίτι του, μια καφετέρια μέχρι ένα εστιατόριο που μπορεί να δειπνήσει γρήγορα. Οι καταναλωτές σας είναι εκεί έξω και σας ψάχνουν! Δεν είστε ακόμα σίγουροι;

Tί είναι το Google AdWords;

Το AdWords, είναι μια online υπηρεσία διαφήμισης που επιτρέπει να δημιουργείτε και να «τρέχετε» καμπάνιες. Οι καμπάνιες αυτές εμφανίζονται, όταν κάποιος αναζητά ένα σχετικό προϊόν ή μια υπηρεσία. Όταν ο υποψήφιος αγοραστής κάνει «κλικ» πάνω στη διαφήμιση, θα οδηγηθεί στο website ή στο e-shop σας και πιθανώς...σε κάποια αγορά. Τί θα κερδίσετε; Θα κάνετε το brand σας viral. Εναλλακτικά, θα κάνετε reach νέους πελάτες που ενδιαφέρονται για κάτι συγκεκριμένο και δεν σας γνώριζαν προηγουμένως. Καλό;

Ποια η σημασία του για την επιχείρησή μου;

1. Τα αποτελέσματά είναι μετρήσιμα

Στο παρελθόν ξοδεύατε χρήματα για να τυπώσετε και μοιράσετε φυλλάδια με την προσδοκία ότι κάποιος θα δει το προϊόν ή την υπηρεσία σας και θα σας προτιμήσει. Εν τέλει δεν ξέρατε με ποιον τρόπο έφτασαν σε εσάς οι πελάτες ή εάν το περιεχόμενο του φυλλαδίου ενδιέφερε τον πελάτη. Μέσω των AdWords Insights, μπορείτε να εντοπίσετε ποιες ενέργειές σας είχαν απήχηση στο κοινό και ποιες χρειάζονται βελτίωση. Ενώ, είναι εύκολο να διαπιστώσετε το ακριβές ποσοστό απόδοσης επένδυσης που έφεραν οι διαφημίσεις σας.

2. Δεν θα σας δει και...η κουτσή Μαρία!

Μπορείτε να δημιουργείτε segmented campaigns, ανάλογα με το κοινό που απευθύνεστε. Θα χρησιμοποιήσουμε πάλι το παράδειγμα των φυλλαδίων. Στην περίπτωση εκείνη, τυπώνατε ένα φυλλάδιο που απευθυνόταν σε όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου, προσωπικών προτιμήσεων. Από την άλλη, το Google AdWords παρέχει αμέτρητες επιλογές, ώστε να μπορέσετε να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις σας στις συγκεκριμένες ανάγκες των καταναλωτών σας. Για παράδειγμα, εάν έχετε φαρμακείο και θέλετε να προωθήσετε ένα γυναικείο αντιγηραντικό αντηλιακό, θα δημιουργήσετε μια διαφήμιση, που να απευθύνετε μόνο σε γυναίκες και κατά προτίμηση από μια συγκεκριμένη ηλικία και πάνω.

3. Είναι πιο engaging από το organic traffic

Το organic traffic είναι σπουδαίο, δεν το αμφισβητούμε! Σημαίνει ότι υπάρχουν καταναλωτές που γνωρίζουν ήδη τί προσφέρετε, είναι ευχαριστημένοι με αυτό και το αναζητούν. Όμως, τί γίνεται με τους καταναλωτές που δεν σας ξέρουν; Έρευνες δείχνουν ότι οι πληρωμένες διαφημίσεις είναι 2 φορές πιθανότερο να οδηγήσουν έναν καταναλωτή στο καλάθι αγορών. Γιατί; Διότι είναι πιο στοχευμένες και εξειδικευμένες.

4. Remarketing, η ευκαιρία που αφήνετε να πάει χαμένη

Σύμφωνα με το Forrester, το 96% των χρηστών που επισκέπτονται μια ιστοσελίδα, δεν ολοκληρώνουν την ενέργεια στην οποία στόχευε το marketing. Τί θα κάνετε για αυτό; Τα remarketing εργαλεία του Google AdWords, σας παρέχουν την δυνατότητα να μείνετε συνδεδεμένοι με το κοινό σας...ακόμα κι όταν αυτό εγκαταλείψει την ιστοσελίδα σας. Πώς; Ακολουθούν συγκεκριμένα, τους χρήστες που είχαν προηγουμένως αναζητήσει ένα προϊόν σας και πιθανώς το είχαν τοποθετήσει στο καλάθι αγορών, αλλά για δικούς τους λόγους (δεν είχαν χρόνο, ήθελαν να κάνουν έρευνα αγοράς ή απλά ξεχάστηκαν), δεν ολοκλήρωσαν την αγορά. Σας έχει τύχει να βλέπετε συχνά διαφημίσεις σχετικές με ένα προϊόν που έχετε αναζητήσει σε ένα site, όπου και να περιηγείστε στο διαδίκτυο; Αυτό είναι το remarketing!

5. Οι ανταγωνιστές σας το χρησιμοποιούν!

Το σημαντικότερο όμως είναι να εδραιωθείτε έναντι των ανταγωνιστών και να αποτελείτε μία από τις πρώτες επιλογές των καταναλωτών όταν ψάχνουν στο Google για ένα σχετικό προϊόν ή υπηρεσία. Σημαντικό είναι να αναλογιστούμε πως η υπηρεσία AdWords, συνιστά το 97% των κερδών της Google. Τί σημαίνει αυτό; Οι επιχειρήσεις που διαφημίζονται μέσω AdWords, είναι πολλές, ΠΑΡΑ πολλές και διαθέτουν συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων.

Στα καλά νέα της ημέρας, το Google AdWords ταιριάζει σε κάθε είδους επιχείρηση. Μικρή, μεσαία, μεγάλη, για όλους υπάρχουν λύσεις και ευκαιρίες διαφήμισης! Θυμηθείτε, το 90% των καταναλωτών ψάχνει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία χρησιμοποιώντας το Google Search. Τα αποτελέσματα της αναζήτησης θα συμπεριλαμβάνουν τους ανταγωνιστές σας. Μήπως ήρθε η ώρα να μπείτε κι εσείς στο «παιχνίδι»;

Έχετε απορίες; Ενδιαφέρεστε να συνεργαστείτε μαζί μας; Ελάτε να γνωριστούμε. Τί περιμένετε; Κάντε το πρώτο βήμα και επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της online φόρμας μας εδώ ή τηλεφωνικά στο 211 800 7357.

simpleapps logo footer
We shape Ideas into great Experiences.

Contact Us

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
+302170005020